Newey és a főnök összecsapott a „gyenge” Aston-szimulátor miatt

Egy Ritka Korai Nézeteltérés Került Napvilágra Adrian Newey És Az Aston Martin Felső Vezetése Között, Alig Néhány Hónapja, Hogy A Híres Tervező A Silverstone-i Székhelyű Alakulatnál Dolgozik.

Newey, Aki Márciusi Érkezése Óta A Csapat 2026-os Projektjére Koncentrál, A Monacói Nagydíjon Jelent Meg Először Nyilvánosan Aston Martin-zöldben. Őszintén Beszélt, És Elismerte, Hogy Már Most Is Vannak Leküzdendő Akadályok – Különösen A Csapat Technikai Infrastrukturájában.

„Néhány Eszközünk Gyenge” – Ismerte El Newey. „Különösen A Szimulátor. Rengeteg Munkára Van Szükség, Mert Jelenleg Nincs Korreláció, És Ez Egy Alapvető Fejlesztési Eszköz.”

„Az, Hogy Nincs Ilyen, Korlátot Jelent, De Addig Is Dolgoznunk Kell. Valószínűleg Ez Egy Kétéves Projekt.”

A Megjegyzés Aggodalomra Adott Okot, Hogy A Csapat Bajnoki Ambíciói A Közelgő Szabályváltozás Miatt Késhetnek. Andy Cowell Csapatfőnök, A Mercedes Korábbi Motorfőnöke Azonban Visszautasította Newey Időkeretét.

„Nem Kell Két Év” – Erősködött Cowell. „Egyszerűen Időbe Telik, Amíg Ezeket A Dolgokat Finomhangoljuk – De Ez Nem Évek, Hanem Hónapok Kérdése.”

Elmondta, Hogy Jelenleg Eltérések Vannak A Szimulátorban A Sofőrök Visszajelzései És A Pályáról Érkező Adatok Között. „Éppen Arról Beszéltünk Az Eligazításon, Hogy ‘Mit Mondott A Sofőr A Szimulátorban’ És ‘Mit Mondott A Pálya’, És Van Egy Eltérés. ‘Mit Tegyünk Most?'”

Cowell Hangsúlyozta, Hogy A Szimulátor Továbbra Is Használatban Marad, De Némi Óvatossággal. „Továbbra Is Használjuk A Szimulátorban A Sofőrt, De Egy Kicsit Óvatosabbak Vagyunk A Beállítási Változtatások Bevezetésével Kapcsolatban” – Mondta. „De Nem Kell Két Év, És Ez Nem Arról Szól, Hogy Adrian És Én Vitatkozunk.”

Hozzátette, Hogy Ez Egy Természetes Fejlődés Része, Amikor Új Eszközöket Integrálnak. „Idővel Az Ember Bizalmat Szerez, Így Fejlesztőeszközként Használja, És Aztán Már Tényleg Használni Tudja. Ezt Az Utat Járjuk, Ami Szerintem Nem Szokatlan Bármelyik Csapatnál, Amelyik Új Eszközt Vezet Be.”

A Várakozások Továbbra Is Magasak Az Aston Martinra, Ahogy Közeledik A 2026-os, Mindent Elsöprő Motor- És Futómű-felújítás. A Csapat Arra Készül, Hogy Alonso Folyamatos Jelenléte És Newey Technikai Vezetése Mellett A Mercedes Ügyfélmotorjairól Átálljon A Honda Teljes Gyári Támogatására.

„Mindannyian A 2026-os Autón Dolgozunk” – Osztotta Meg Alonso A Spanyol GP Előtti Rendezvényen. „De Egy Kicsit Más Autókra Való Hivatkozás Nélkül – Csak Azon, Amit A Sajátunkból Látunk.”

Majd Hozzátette: „Szóval Bíznunk Kell Az Embereinkben, A Létesítményeinkben, A Mérnökeinkben, És Adrian Newey-ban Is, Ami Talán A Legnagyobb Biztonságot Jelenti Számunkra. Nincsenek Garanciáink, De A Legjobbak Készítik Az Autót. Szóval Ennek Segítenie Kell, Bármilyen Is Történjen.”

Alonso Arra Is Rámutatott, Hogy Az Aston Martin Függetlensége Egyre Nagyobb Teret Nyer. „A Váltót Is Mi Fogjuk Gyártani, A Csapat Történetének Először” – Mondta. „Ez A Csapat Eddig Mindig A Mercedestől Vásárolta A Váltót És A Motort, De A Motor Mostantól A Hondától Érkezik, A Sebességváltót Pedig Most Először Gyártjuk Majd Házon Belül.”

„Ezek Is Olyan Kihívások, Amelyeket Nem Szabad Alábecsülni, És Keményen Kell Dolgoznunk Rajtuk.”

CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/)