A Honda segít az Aston Martin versenyzői felállásának kialakításában

A Honda segít az Aston Martin versenyzői felállásának kialakításában
A Honda Szerepet Kaphat Az Aston Martin Jövőbeli Versenyzői Felállásának Meghatározásában, Talán Már A Csapat 2026-os Kampányában.
Fernando Alonso És Lance Stroll Is Szerződést Kapott 2026-ra, Amikor Az Adrian Newey Által Tervezett Első Aston Martin Autót Fogják Vezetni. A Honda azonban Azt Sugallja, Hogy Yuki Tsunodát Inkább Előbb, Mint Utóbb Szeretné A Csapat Zöld Színű Mezében Látni.
A 43 Éves Alonso F1-ben Való Maradását Illetően Is Egyre Több A Spekuláció, És Hogy Lance Stroll – Aki Feltűnően Lemaradt A Suzukai Versenyen – Meg Tudja-e Tartani A Helyét, Annak Ellenére, Hogy Apja, Lawrence A Csapat Tulajdonosa.
Jan Lammers, A Holland GP-főnök Lehetséges Változást Lát A Horizonton.
„Már Régóta Foglalkoztat Az Ötlet, Hogy Max (Verstappen) És Az Aston Martin Csinálhatna Valamit Együtt” – Mondta A Ziggo Sportnak.
„Amint Lawrence Strollnak Az Az Ötlete Támad, Hogy El Tudja Csábítani Maxot A Red Bulltól, Szerintem Meg Fogja Tenni, Ami Szükséges. Egyszerűen Megvan Benne Ez A Hozzáállás.”
Jelenleg A Honda Befolyást Gyakorol A Red Bullnál A Pilóták Kiválasztására, Négy Helyet Kap A Főcsapat És A Racing Bullok Között. Az Aston Martinnál azonban Stroll Pozíciója Biztosnak Tűnik Apja Irányítása Alatt, Így A Jövő Évtől Csak Egy Pilótafülke Marad Nyitva A Honda Beleszólására.
„A Helyek Száma Csökkenni Fog” – Ismerte El A Honda Racing Corporation Elnöke, Koji Watanabe A Japan Timesnak. „Nyilvánvalóan A Csapaté A Végső Szó Abban, Hogy Melyik Versenyző Csatlakozik A Csapathoz, De A Helyzet Ugyanaz Lesz (Mint A Red Bullnál), Ahol Nekünk Is Lesz Beleszólásunk.”
Watanabe Külön Megerősítette, Hogy Egy Közelgő Bahreini Találkozón Azt Fogja Szorgalmazni, Hogy A Forma-1 Tartsa Magát A 2026-ra Tervezett Motorszabályzathoz, Ellenállva A V10-esek Újjáélesztésére Irányuló Felhívásoknak.
„Az Álláspontunk Nem Változott” – Mondta. „Az Elektromos Hajtás Fontos Számunkra, És Ez Az Oka Annak, Hogy Továbbra Is Csatlakozunk.”
Visszagondolva A Honda 2015-ös, Hibrid Erőforrásokat Alkalmazó McLarennél Történt Sziklás Kezdésére, Watanabe Optimizmusának Adata Hangot A 2026-os Évre Vonatkozóan. „Megszüntettük A Projektet A Forma-1-gyel, Így 2015-ben Nem Voltunk Felkészülve” – Mondta.
„A Nulláról Kezdtük. Most Nem A Nulláról Kezdünk, Így A Fejlődés Simább.”