Suzuka utánra halasztották a Ferrari új padlólemezét

Suzuka utánra halasztották a Ferrari új padlólemezét
A Ferrari 2025-ös Autójának Frissített Padlózata a Következő Hétvégén, a Bahreini Nagydíjon Jelenik Meg
Ez Összhangban Van a La Gazzetta dello Sport Elismert Megállapításaival, Amelyek Eloszlatják a Korábbi Javaslatokat, Hogy Az Új Padlót a Hétvégi Japán Nagydíjon Vezetik Be.
Paolo Filisetti Technikai Szakértő Megjegyzi, Hogy a Ferrari Új Technikai Igazgatója, Loic Serra Felgyorsította a Bahrein-Specifikus Tervezés Munkáját. Ausztráliában és Kínában a Maranelló-Beli Csapat Megállapította, Hogy a 2025-ös Autó „Kritikusan Érzékeny a Hasmagasság Változására,” Ami Gyakran „Jelentős Leszorítóerő-Veszteséghez” Vezet.
„Loic Serra Melbourne Után Azonnal Visszatért Maranellóba, Hogy Elemezze a Lehetséges Rövid Távú Megoldásokat” – Mondta Filisetti.
A Csapatfőnök, Frederic Vasseur Aggodalmait Fejezte Ki, Hogy az SF-25 Valódi Képességei Eddig Csak „Pénteken és a Kínai Sprintben” Kerültek Felszínre.
Mégis Filisetti, Írva a La Gazzetta dello Sportnak, Fenntartja, Hogy a „Alapkoncepciója” a 2025-ös Projekt Továbbra Is Szilárd. A Bahreinbe Készülő Padlóval Kapcsolatban Kifejti, Hogy „Körülbelül 20 Módosítást Teszteltek Szimulációkban, Hogy Meghatározzák az Optimális Alapot az Együléseshez, Amely Japánban Pályára Léptetik.”
A Bahreini Padló „… Nem Egy Nagy Csomag Lesz, Hanem Egy Előzetese Annak, Amit a Május Eleji Miami Versenyhétvégéjére Terveznek.”
Charles Leclerc, Felszólalva Szuzukában Csütörtökön, Megjegyezte: „Amikor a Középpályáról Indulsz a Degradációval, Nem Tudd Megmutatni a Tempódat. Szóval Javulnunk Kell a Kvalifikáción.”
„Ezen Kell Dolgoznunk. Apró Lépések Apró Lépések Után – Még Mindig Csodálatos Szezonunk Lehet.”