A GPDA vezetői megosztottak a DRS biztonságáról Doohan balesete után

A GPDA vezetői megosztottak a DRS biztonságáról Doohan balesete után
A Nagydíjversenyzők Szövetségének Társelnökei Nem Tudják, Hogyan Kezeljék Jack Doohan Drámai Balesetét Suzukában.
Az Alpine újonca, aki egyre nagyobb nyomás alatt küzdött a helyéért, elismerte, hogy a DRS hátsó szárnyának szárnyát nyitva tartotta, miközben az edzésen az 1-es kanyarban laposan vette az 1-es kanyart, ami hatalmas balesethez vezetett.
A GPDA Újonnan Kinevezett Társigazgatója, Carlos Sainz A Biztonsági Rendszer Átalakítása Mellett Érvelt A Múlt Hétvégén Japánban.
„Remélhetőleg ez a baleset megmutatja, hogy szükség van egy olyan rendszerre, amely 50 vagy 100 méterrel a fékezési zóna előtt kikapcsolja a DRS-t, hogy a pilótának ne legyen esélye hibázni” – mondta.
Ellenfele, A GPDA Tapasztalt Társigazgatója És Mercedes-Pilóta George Russell Másképp Látja A Dolgot.
„Nyilvánvaló, hogy ami Jackkel történt, az egy nagy baleset volt, és nagyon sajnálatos” – mondta a francia Auto Hebdo-nak. „De ez egy olyan dolog, amit egyszer lát az ember, és mindenki felismeri, hogy valószínűleg ez az egyetlen olyan kanyar az egész naptárban, ahol ez a probléma van. Nem hiszem, hogy bármit is tennünk kellene” – állította Russell.
„Vezetőként Felelősséggel Tartozunk.
Az első kanyarba egyenesen érkezünk, és a DRS kikapcsolására szolgáló gomb megnyomása a munkánk része. Nem akarjuk, hogy automatizált legyen – hagynunk kell, hogy a versenyzők döntsenek. Már így is túl sok kütyü segít minket.”